Sunday, March 28, 2010

times change, sometimes I want the old back

Tää innokas blogin kirjoittaja jää tämän blogin kanssa nyt tauolle ja luultavammin jää todella pitkälle tauolle
nimittäin oon tän mun postaus määrän kanssa aika hukassa jos tätä rataa jatkuu eli minulle helpompi ja kivempi on se
että jatkan kirjoittelua toisen blogin äärellä ja siihen lisättynä myös toinen kirjoittaja eli vera!
postauksia tulisi paaaljon useimmin ja tiiviimmin ;--) kaiken lisäks oon kiinnostunu
tietämää että millaista ois kirjoittaa blogia jonkun kanssa
uusi osoite on http://t--o--p.blogspot.com/ ja toimii nimellä taste of perfection
toivottavasti pidätte tästä uudesta blogista ja sen parissa nähdään jos ootte kiinnostuneita!♥

4 comments:

  1. hei, ku nyt laitan tän nii älä loukkaanu! Sä oot nii ihana tyttö ja kaunis ja kaikkee..... mut tää nyt ei liity tohon mitenkää, mut ku oot kirjottellu sun siitä poikaystävästä jotain, nii mä oon luullu et oo lesbo´? :) siis en todellakaa pahalla, ja kunnioitan niitä ja niitten tunteita mut mä ihan mielenkiinnolla kysyn, etkö ookkaan enää ? Toivon että vastaat mulle!

    ReplyDelete
  2. Anonymous: oi sulone, en tietenkää loukkaannu ja arvostan suuresti tota kun tulit noin ystävällisesti kertomaan asiasi ja sillai! :) eli kiitos siitä jo. ja ei en ole lesbo, en luokittele itseäni nimittäin en katso sitä sukupuolta vaan mulle tärkeintä on se itse ihminen oli se tyttö tai poika! :) mutta joo tällä hetkellä seurustelen siis pojan kanssa! hih

    ReplyDelete
  3. aivan ihana blogi :)
    oot ihan älyttömän nättiki ja kaikkee (: <3

    ReplyDelete
  4. Ronde: oi, ihana kiitos! phöhö en edes ole =( mutta kiitos silti<3 8)

    ReplyDelete

kiitos kun kommentoit! :--)